top of page

מילון יסודות בשיווק

סדרת כתבות על מושגי יסוד בשיווק,

שנועדו לתת לבעל העסק יכולת להפיק ערך גבוה יותר מהקשר העסקי עם סוכנות השיווק שלו.

 כל הכתבות כוללות הסבר בכתב, 

 ובדוגמאות מציאותיות. ​

שני דברים לנוחיותכם:

1. חלק מהדוגמאות הן על עסקים קטנים כדי להקל את ההסבר,

אבל רלוונטיות הנושא זהה גם לעסקים מדיום ולארג'.

2. על כל כתבה רשום משך קריאה משוער.

עיון מהנה.

המוצר מול השוק

יסוד פחות מוכר בשם הזה, לרוב מוגדר תחת הנושא של קהל יעד. בכתבה נראה איך מוצאים נקודות מפגש בין מה שיש לנו להציע לבין מה שהשוק צריך, באופן שידייק את המסרים והתכנים השיווקיים שלנו.
7 דק' קריאה.

SWOT

יסוד שלעיתים מקבל יחס מועט לעומת חשיבותו. בכתבה זו נראה איך ה SWOT מדייק אותנו בבחירת ערוצי השיווק, הבידול ועוד.
4 דק' קריאה.

מסר שיווקי

בכתבה נראה איך אפיון קהל היעד וניתוח מפגש המוצר מול השוק עוזרים לנו לדייק את המסר השיווקי של העסק, ואיך אפיון המסר השיווקי יכין אותנו לאפיון התוכן השיווקי.

4 דק' קריאה.

תוכן שיווקי

לגלם את המסר השיווקי בתוכן שיווקי בצורה עקבית וממוסגרת מתחיל בתכנון פשוט של התוכן השיווקי,

בכתבה נציג כיצד.

4 דק' קריאה.

ערוצי שיווק

נעבור על ערוצי השיווק השונים, נדבר על מה זה בעצם, ונראה איך על ידי יציאה מהקופסא ואיפיון מסעיפים קודמים פותחים את הראש, ואיך החזרה לקופסא לאחר מכן משפרת את החשיבה שלנו.

5 דק' קריאה.

משפכי שיווק

נראה איך משפכי שיווק זה בעצם שזירה של ערוצי שיווק שונים, נציג כל מיני סוגי משפכים ונראה איך אפיון שעשינו לסעיפים קודמים מביאים אותנו ליצירת משפך נכון יותר לסיטואציה הנוכחית שלנו.

5 דק' קריאה.

מדידה

בכתבה נראה איך בלי מדידה כל מה שנתכנן יכול להוליך אותנו שולל.

ומנגד, איך מדידה ממוקדת מדדים עסקיים יכולה לקחת את רווחיות השיווק לרמה גבוהה יותר.

7 דק' קריאה.

הגישה הרזה בשיווק

נראה איך כל מה שאנחנו חושבים לעשות קדימה, מבוסס על השערה מסויימת שיש לנו. ושאם נכניס את ההשערות האלו לתבנית מדעית, של הוכחה או הפרכה - נתקדם בצורה הכי מהירה, הכי יעילה, והכי זולה.

3 דק' קריאה.

כחלק ממילון היסודות,

פורסם גם טמפלייט לאבחון מחדש של אסטרטגיית השיווק,

אם נהנתם מהכתבות - אנחנו ממליצים לעיין גם בו.

bottom of page