top of page

תוכן מקצועי לעסקים

סדרת כתבות וטמפלייטים בתחומי אנליזה עסקית, שיווק, ושימור.

טמפלייטים:

טמפלייט לדשבורד מנהלים 360

דוח Live מקיף לניטור פעילות השיווק, ניצול הלידים, המכירות והשימור.

בסוף הטמעת הטמפלייט יהיה לכם מסך שליטה שמנטר את הפעילות בכל החלקים האלו ברמה החודשית, בהסתכלות שנה אחורה.

הטמפלייט מתאים לעסקים שכבר רצים תקופה.

טמפלייט לדוח GA4 בלוקר סטודיו

טמפלייט שיצרנו עבורכם להקמת דוח Live לניתוח פעילות משתמשים באתר ולניתוח אפקטיביות פעולות השיווק.

טמפלייט ל utm

utm זה כלי פשוט ושימושי למדידת אפקטיביות פעולות השיווק, יצרנו עבורכם טמפלייט נח ויעיל ליצירה ומעקב אחרי utm.

טמפלייט לאבחון מחדש של אסטרטגיית השיווק

כחלק מסדרת הכתבות על יסודות בשיווק,

כתבות שנועדו לסייע לבעל העסק לממש ערך עסקי הטמון בתקשורת עם מנהל / סוכנות השיווק -

מצורף גם הטמפלייט הזה לאלו שרוצים להעמיק עוד בנושא ולאבחן את השיווק שלהם בעצמם.

כתבות תוכן:

*כל הכתבות נכתבו על ידינו (חומר מקורי, ללא שימוש ב AI).

עיון מהנה.

שיפור אחוזי מכירה על ידי ניתוח סטטוס "נסגר" לכל משפך שיווק בנפרד

כמעט בכל עסק, רוב הלידים יכנסו לסטטוס "נסגר". "נסגר", ליד שלא נמכר, אבל הטיפול בו הסתיים. לעסקים שעובדים עם מספר משפכי שיווק יש ערך טמון שניתן לממש שם, ובכתבה הזו נציג כיצד.

פורמולת שימור לשלב טרום נטישה בחברות Low Tech B2C

בכתבה זו נדבר על המנגנון לאיתור לקוחות לקראת נטישה, על המענה לאחר האיתור, ועל הערך המוסף שנגזר ממנגנונים אלו.

מילון יסודות בשיווק למימוש ערך טמון בקשר העסקי עם סוכנות השיווק

בעל עסק שמבין את קווי המחשבה והתכנון של סוכנות השיווק שלו - יכול לעזור להם, לעזור לו יותר.

 

יש הרבה ידע שנמצא רק אצל בעל העסק, כתוצאה משנות ניסיון רבות בתחומו, וככל שיש לו יותר הבנה שיווקית ברמת הפרסקטיבה והתכנון - הוא יכול לתת לסוכנות השיווק שלו כלים ודרכים שהם לא היו רואים.

סדרת הכתבות הזו נועדה לתת לבעל העסק את קווי המחשבה האלו, כך שיוכל להפיק הרבה יותר מהקשר העסקי הזה - גם ברמת אסטרטגיית השיווק וגם ברמת ייעול רווחיות אופרציית השיווק.

שיוך מכירות למקורות לידים במשפכי שיווק מורכבים - Offline Conversions

שיוך מכירות אופליין למקורות הלידים כדי לנתב את תקציב השיווק כך שימקסם רווחיות. ​

הישארו מעודכנים

טמפלייטים שימושיים וכתבות תוכן נוספות יפורסמו כאן מעת לעת,
מוזמנים להירשם לניוזלטר כדי להישאר מעודכנים.

bottom of page